tiistai 7. huhtikuuta 2015

Tipitii

Heips!

Joo, olen todella hyvä otsikon keksijä, tiedän..
En muista mitä olen saanut taas aikaan. Ainakin ollaan etsitty Secret locationeja ja kaikki on paitsi se yksi, jota tosin kukaan ei oo löytänyt. Naku oli ihana ja koulutti Iksua 7-lvl ja Daisykin pääs sen ansiosta 13-lvl joka on aivan mahtavaa! Tosin koulutin Daisya tänään jo enemmänkin. Naku sai myös vihdoin lifetimen, mikä on aivan mahtavaa! Vaikka ne coinssit on suuri herkkupala nam nam. Se kyllä ansaitsee sen, niin kauan Naku on toivonut sitä. B)



Köhköh
Goldi sai pronssimitalin Valen champista ja se oli mun eka mitali ikinä! Olen niin tyytyväinen tähän.. öö Pikseliponiin?

Vallu ja Moonie B) 

Äiti ja poika




Tota noin..


Eli jotain on tapahtunut, mutta ei mitään mun star coinssien eteen. Huomenna tulee uudet hepat, mutta arvatenkin mulla ei ole niihin rahaa, huoh... No ei voi mitään, nähdään taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti